Vandaag Juridisch Reviews

Eric van der Hout uit

alles volgens plan...

Gerrit Wermink uit

Volgens afspraak de auto naar de garage gebracht (garage viel buiten de regio maar kon wel het snelst de reparatie uitvoeren). Leenauto mee en weer naar huis. S'middags de auto weer opgehaald. En rijd weer zo het hoort.

E.M. de Waard-Tiemens uit Doetinchem

Keurig te woord gestaan. Duidelijke uitleg mbt keuring.

Judith uit Sneek

Ideaal!

R.Verschuren uit Kerkrade

Service perfect en de moeite genomen om 2x ozon behandeling te doen zodat de auto heerlijk fris terug werd gebracht zonder extra kosten. Zeker aan te bevelen aan iedereen en een dikke 10.Vriendelijke garage waar ik zeer zeker nog vaker zal komen met mijn auto.

de Groot uit Swalmen

Goed onderhoud gepleegd. Ben inmiddels op vakantie geweest en weer terug. Auto rijdt en presteert prima.

R Kruize uit Hallum

Prima service

Jos Van Dolleweerd uit Oss

Service is prima Alleen de afspraak over het bedrag ging een beetje verkeerd Groetjes Jos Van Dolleweerd

J.R. Boon uit Almere

Zeer aardige medewerkers, allemaal erg vriendelijk en goede prijzen voor reparaties of onderhoud. Je kan op korte termijn bij hen terecht, kortom ik ben een zeer tevreden klant.

S Majdoub uit 's-Gravenhage

Goede service en erg aardig en netjes jongen

BEKIJK & BOEK

Stap 1

Selecteer op onze website uw advocaat & u ziet direct onze voordeelprijs.

Stap 2

Kies een datum en rechtshulp voor uw juridische dienst.

Stap 3

U bent bij Vandaag bij het juiste adres voor rechtshulp bij een van onze erkende advocaten bij u in de buurt.

BEKIJK & BOEK

Waarom Vandaag Juridisch?

Al meer dan 500 gespecialiseerde advocaten zijn landelijk aangesloten bij Vandaag Juridisch

Alle juristen en advocaten van Vandaag Juridisch zijn erkend

Pro deo advocaten en juristen

Vaste prijs voor uw rechtshulp Gratis intake gesprek

Gratis intake gesprek

Acties bij Vandaag Juridisch

We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.

Oke