Vandaag Juridisch Reviews

ramino brantenaar uit

heb een goede ervaring gehad

Edin uit

.

J. Huberts uit

Serviceright heeft een uitstekende klantenservice!

Nikki uit Dongen

Goede service, fijn ook met ophalen erbij. Wel altijd even afwachten of er een garage in de buurt is die kan en ook daadwerkelijk komt. In mijn omgeving heb ik namelijk verhalen gehoord dat dat mis ging. Bij mij gelukkig niet het geval. Een kleine opmerking: Serviceright gaf aan dat ik contant moest afrekenen, maar dat ging uiteindelijk via een betaalverzoek (Tikkie) van de garage

Maas uit Warnsveld

Werd netjes gebeld dat ze mijn auto op kwamen halen en ook weer gebeld dat ze mijn auto terug kwamen brengen. Alles prima geregeld

Huub Brouwers uit Malden

HEEL GOED DE AUTO IS NETJES OPGEHAALD E WEER TERUG GEBRACHT. ALS ER MEER KOSTEN WAREN WERD IK NETJES GEBELD EN OF DAT DAN GOED WAS. BIJ EEN VOLGENDE BEURT ZAL IK ZEKER WEER BELLEN. DANK U! M.V.G.HUUB BROUWERS MALDEN

Wijker uit Eefde

Top geregeld!

L.E. la Serpe uit Leimuiden

Uitmuntend!

van Beek uit Vaassen

De 1ste keer perfect verlopen. Vervolg reparatie (spoelen) turbo niets opgeleverd. Ik neem nog contact op met de garage over deze reparatie

Pothuizen-Donnars uit Almere

Prima. Auto werd keurig voor mijn deur afgehaald en weer terug gebracht

BEKIJK & BOEK

Stap 1

Selecteer op onze website uw advocaat & u ziet direct onze voordeelprijs.

Stap 2

Kies een datum en rechtshulp voor uw juridische dienst.

Stap 3

U bent bij Vandaag bij het juiste adres voor rechtshulp bij een van onze erkende advocaten bij u in de buurt.

BEKIJK & BOEK

Waarom Vandaag Juridisch?

Al meer dan 500 gespecialiseerde advocaten zijn landelijk aangesloten bij Vandaag Juridisch

Alle juristen en advocaten van Vandaag Juridisch zijn erkend

Pro deo advocaten en juristen

Vaste prijs voor uw rechtshulp Gratis intake gesprek

Gratis intake gesprek

Acties bij Vandaag Juridisch

We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.

Oke